کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد
سرخط خبرها

عطایی: موسوی را برای انتخابی المپیک می‌خواهم|تیم ملی از لحاظ بدنی آماده بود

  • کد خبر: ۱۱۹۶۴۰
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
عطایی: موسوی را برای انتخابی المپیک می‌خواهم|تیم ملی از لحاظ بدنی آماده بود
سرمربی تیم ملی والیبال معتقد است محمد موسوی بازیکنی با استاندارد بین المللی است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال درباره دعوت از محمد موسوی به اردوی تیم ملی والیبال گفت: محمد موسوی بازیکنی با استاندارد بین المللی است و من او را برای مسابقات جهانی و انتخابی المپیک می‌خواهم نه برای مسابقات فرسایشی لیگ جهانی که خسته شود.
سرمربی تیم ملی در ادامه گفت: از ۲۲ بازیکن دعوت شده نام ۱۲ نفر برای قهرمانی جهان رد شده است. حضور صالحی و مجرد در تیم ملی قطعی است و دکتر فرهادی معتقد است جواد کریمی هم می‌رسد.
او درباره رقابت‌های لیگ جهانی و شکست برابر لهستان نیز گفت: تیم ملی از نظر بدنی آنقدر آماده بود که می‌توانست پنج ست دیگر نیز با لهستان بازی کند. نظراتی که ارائه می‌شود باید فنی باشد و تا کسی از نزدیک در جریان قضایا نباشد نمی‌تواند نظر صددرصد درستی داشته باشد.
عطایی درباره قطع همکاری با توتولو نیز گفت: توتولو قرار بود فقط تمرین بدهد، اما بعد در کار آنالیزور‌ها مداخله می‌کرد و برای همین ترجیح دادیم از هم جدا شویم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->